• 3

I nostri candelabri muderni di designu novu per u 2022

I lampi pendenti sò unu di l'apparecchi di illuminazione più populari - è per una bona ragione.Sò versatili, eleganti, accattivanti è dispunibuli in una vasta gamma di stili, culori, forme, finiture è prezzi.A cuntrariu di e luci chì si trovanu à u tettu, l'illuminazione pendente hè fatta per spiccà, facendu a scelta perfetta per i pruprietarii è i pruprietarii d'affari chì piacenu à mantene a so illuminazione interessante.
 
Sia chì stai custruendu a vostra casa, principiendu una rimodellazione o solu pronta per qualcosa di novu, avemu i migliori lampi pendenti per a vostra cucina, salottu, camera da letto, sala da pranzu è in ogni locu.Scopre i nostri primi sei novi disinni o sfoglia a nostra intera cullizzioni di lampi pendenti in linea.

A megliu lampadina moderna
Pendente di Sonda Nordica
Un aspettu minimalista ùn deve micca significatu noioso, per quessa, amemu sta lampada moderna.Vanta un disignu pulitu è ​​​​minimu chì s'adatta bè cù qualsiasi stile di casa cuntempuraneu, mudernu o scandinavu.Un sottile disegnu geomètricu chì aiuta à aghjunghje l'interessu visuale è facenu unu di i migliori apparecchi di illuminazione pendente.Stu pezzu populari hè dispunibule in trè dimensioni diverse è duie finiture diverse.

02 (1)
02 (2)

U megliu in generale
Lampada a sospensione semi-tonda in alluminio
Votatu u nostru megliu pendente in generale, stu attellu hà una siluetta classica simplice è bella audace chì si adattarà perfettamente in ogni locu di a vostra casa.Dà una grande distribuzione di luce, ma ùn sopraffarà micca u vostru spaziu.Questa luce di u budgetu vene in dui belli culori: sabbia nera è sabbia bianca.
Best Statement Piece
Chandelier unique en corne
Sè vo circate una luce pendente unica, questu attellu hà tuttu ciò chì cercate.Questa lampada a sospensione hè u toccu perfettu per ogni casa cuntempuranea, induve u so stupente design minimalista vi stupirà voi è i vostri invitati ogni volta chì a vede.L'elegante luminaria hè sospesa da un filu sottile è per creà una luce bianca dolce, calda è piacevule.Sceglite trà duie finiture diverse: sabbia nera o sabbia bianca per un finitu spettaculare à u vostru spaziu.

U megliu per a cucina
Lampada a sospensione a sfera di specchiu cunvessa
L'illuminazione pendente sopra un'isula o una tavola di pranzu hè una di e tendenze di l'illuminazione più populari chì vedemu oghje - Hà un disignu pulitu è ​​simplice chì aumenterà u vostru spaziu senza sopravvivere.U so putente output di illuminazione funziona bè cum'è una luce di travagliu è si diffonde uniformemente in spazii grandi, facendu unu di i migliori lampi pendenti per a cucina è a sala di pranzu.Per aiutà à ottene l'aspettu perfettu per a vostra casa.
 
U megliu per a Camera
Luminoso à doppia faccia
I migliori lampi pendenti per a camera da letto offre una atmosfera calda è accogliente chì aiutarà à stabilisce l'umore in u vostru spaziu.U nostru pendente face esattamente questu!Questu attellu aiuterà a vostra camera à sente più accogliente chè mai, in modu chì pudete rilassate in un cunfortu felice à a fine di u ghjornu.

 

02 (3)
02 (5)
02 (6)
02 (7)

U megliu pendente multi-luce
LisciaSimple Chandelier
Sè avete bisognu di a vostra illuminazione pendente per furnisce assai luce, un pendente multi-luce puderia esse una grande opzione.

Questa lampadina pendente hè una di e migliori lampi pendenti per più di l'isule, tavule di pranzu, tavoli di caffè, divani è in ogni locu induve un pendente ùn hè micca abbastanza.U bellu disignu offre un appellu minimalista è cuntempuraneu.Questa lampa hè ancu dispunibule cum'è un colgante di luce unica per quelli chì volenu apparecchi supplementari in u stessu stile.
 
Avemu benvenutu à visità a nostra cumpagnia è a fabbrica è u nostru showroom mostra diverse mercanzie chì risponderanu à e vostre aspettative.Sfoglia a nostra gamma online quì è sceglite u candelabru perfettu per a vostra casa.Sè avete bisognu di più infurmazione, per cuntattateci via E-mail, fax o telefonu.


Tempu di Postu: Nov-24-2022